Читалићи креативци су љубитељи читања који воле да записују понешто од оног што прочитају у свој Читалачки дневник, Књижевни споменар или нешто треће 🙂
У нашем пројекту то раде по одређеним упутсвима како бисмо могли да праведно вреднујемо њихове напоре, који су свакако за велику похвалу!
1. и 2. разред:
ü читају 3 басне по свом избору и уписују у Читалачки дневник: назив дела, име писца, ликове, илустрацију (самостално или налазе адекватну илустрацију );
ü пишу: Моја басна
3. и 4. разред:
ü читају 3 бајке по избору и уписују у Читалачки дневник: назив дела, име писца, имена ликова и њихове особине на примеру, илустрацију (самостално или налазе адекватну илустрацију );
ü пишу: Моја бајка
5. и 6. разред:
ü читају 3 књиге по свом избору и уписују у Читалачки дневник: назив дела, име писца, опис најинтересантније сцене, имена најинтересантнијих ликова и њихове особине на примерима;
ü драматизација једног одабраног одломка и израда плаката
7. и 8. разред:
ü читају 3 књигe по свом избору, уписују основне податке у Читалачки дневник: назив дела, име писца, имена ликова и њихове особине на примеру, интересантне ситуације, описи, реченице за памћење;
ü пишу критички приказ дела
ВАЖНА НАПОМЕНА:
Ово је минимални захтев, узима се у обзир и број прочитаних књига и лепота рукописа, квалитет записаног садражја и сл. (дакле, код оцењивања дневника постоје 3 компоненете:
1. обавезни задатак;
2. број прочитаних дела;
3. садржина, квалитет и лепота дневника.
svidja mi se ♥♥♥♥